.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سرسبزي بلاي جان توسعه صنعتي مازندران
مازندران به واسطه سرسبزی و خرمی اش از توسعه صنعتی برخوردار نبوده که در مجلس هشتم برای توسعه صنعتی و صنعت توام با اشتغال متوازن در این استان با همکاری مجمع نمایندگان مازندران برنامه ریزی خواهد شد...
سرسبزي بلاي جان توسعه صنعتي مازندران

منتخب مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس هشتم می توان هدایت کشور را به سمت تورم متوازن سوق دهد و برای مهار تورم نباید نقدینگی را توقف داد بلکه باید مسیر نقدینگی تغییر کند تا تولید ایجاد شود.

به گزارش شمال نیوز ، دکتر علی لاریجانی دقایقی پیش در حاشیه مراسم تجلیل از معلمان نمونه مازندران در جمع خبرنگاران در ساری در پاسخ به سئوالي در مورد برنامه های مجلس هشتم برای مهار تورم و گرانی، خاطرنشان کرد: برای کنترل تورم باید ضمن حذف موانع تولید آرامش و امنیت برای تولید کننده ایجاد تا تورم حاکم بر جامعه به بدنه کشور و مردم ضعیف لطمه ای وارد نکند.

منتخب مردم قم در مجلس هشتم افزود: ساختارمجلس هشتم بر اساس نگاه ملی، مشارکت همه جانبه و حمایت از مردم و فعالیت برای آبادانی کشور صورت می گیرد.

وی در پاسخ به این سئوال که علت عدم حضور شما در شام اولی که از سوی حداد عادل صورت گرفته است چه بوده؟ گفت: این شام آخر نبود و هدف اصلی ما در مجلس توازن و تضارب آرای مطلوب در مجلس هشتم است.

لاریجانی تاکید کرد: در جلسه پنجشنبه این هفته که به دعوت جبهه متحد اصولگرایان صورت گرفته اگر مشکلی پیش نیاید حضور خواهم یافت. جلسه دیگری در روز جمعه است که ربطی به ما ندارد و آن دعوت از نامزدهای مجلس هشتم در دور دوم است که از سوی ریاست فعلی مجلس صورت گرفته است.

وی در بخش دیگری از نشست خبری در پاسخ به سئوال خبرنگاری مبنی بر سرنوشت هسته ای کشور ایران چه خواهد شد، گفت: تاکتیک های متنوعی برای بسته پیشنهادی ایران مطرح شده است و اگر قوانین بین الملل در تاکتیکهای هسته ای مهار شود مذاکرات انجام خواهد شد.

نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی در عین حال تصریح کرد: 1+5 را به میزان مذاکره فرا می خوانیم اما به دنبال رفتار ماجراجویانه کشورهای غربی نیستیم.

به گفته وی هنوز پیشنهاد مدونی از سوی کشورهای مدعی مذاکره در انرژی هسته ای ایران به ما دریافت نشده است.

منتخب مردم قم در مجلس هشتم در ادامه در پاسخ به سئوال خبرنگاری مبنی بر استفاده از اندیشه های شهید مطهری از سوی نمایندگان مجلس هشتم به چه صورت خواهد بود گفت: اگر مجلسیان مطالعه ای بر اندیشه های شهید مطهری کنند از آن بی بهره نخواهند بود. شهید مطهری متفکری برگزیده ای که نظام به آن اعتقاد داشته و از آن بهره گرفته است.

نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی به نقش احزاب در توسعه سیاسی، اقتصادی و مدیریت ملی کشور اشاره کرد و گفت: متاسفانه بیاناتی در کشور در مورد احزاب صورت گرفته که به جای تقویت این گروه ها تخریب احزاب صورت گرفته است.

وی یادآور شد: احزاب باید بع وسیله ای برای بهبود وضعیت کشور از نقطه نظر منافع ملی و حفظ تمامیت ارضی تبدیل شوند و ساز و کار قانونی به سمت و سویی سوق یابد که احزاب در تصمیم گیری های دولت حضور بیشتری داشته باشند.

لاریجانی عنئوان کرد: کشوری از دموکراسی حاکم برخوردار است که بتواند از توان نخبگان سیاسی و احزاب و تشکلها استفاده بهینه کند.

منتخب مردم قم در مجلس هشتم همچنین در پاسخ به سئوال خبرنگاری مبنی بر ماموریت مجلس هشتم برای حل مشکلات جوانان چگونه است، اظهار داشت: باید از توان جوانان در اشتغال و سایر مسائل مدیریتی کشور استفاده شود و جوانان نقش اساسی را در رونق اقتصادی و افزایش تولید ایفا کنند که امیدواریم مجلس هشتم از توان نخبگان جوان برای تصمیم گیریهای کشوری استفاده بهینه کند.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در پایان در پاسخ به سئوال خبرنگار ي که اگر شما به عنوان یک مازندرانی ریاست مجلس هشتم را عهده دار شوید چطور خواهید توانست محرومیت حاکم بر مازندران را کاهش دهید؟ اظهار داشت: تبعا مازندران یکی از بخشهای موفق و موثر در تولید کشور است و باید مجلس هشتم از نظر بهینه کردن تولید ، توسعه گردشگری و امکانات زیرساختی مازندران را در سطح کشور مطرح کنند.

به گفته وی مازندران به واسطه سرسبزی و خرمی اش از توسعه صنعتی برخوردار نبوده که در مجلس هشتم برای توسعه صنعتی و صنعت توام با اشتغال متوازن در این استان با همکاری مجمع نمایندگان مازندران برنامه ریزی خواهد شد.




استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.088 seconds.